Informácie
Etický kódex
Ochrana osobných údajov
Reklamačný formulár
Reklamačný poriadok
Boj proti praniu špinavých peňazí
Etický kódex
spoločnosti:
ADMS, s.r.o., Obchodný register Okresného súdu Žilina, oddiel Sro, vl. č. 11035/L, IČO: 36 379 093, DIČ: 2021369460, IČ DPH: SK2021369460, podľa §4, sídlo: Kuzmányho 8 010 01 Žilina, Slovenská republika. Štatutárny orgán (konateľ): Ing. Stanislav Haviar (ďalej tiež len „spoločnosť“)
Preambula
- Tento Etický kódex spoločnosti je akýsi súbor pravidiel, poskytujúcej realitné služby na základe predmetu činnosti: sprostredkovanie predaja, kúpy a prenájmu nehnuteľností (realitná činnosť), zahŕňa interné firemné pravidlá práce, jej výkonu a spôsoby vystupovania vo vzťahu k potenciálnym klientom a klientom spoločnosti.
- Primárnym cieľom spoločnosti je nie len vniesť princípy dobrých mravov, profesionalizmu a zodpovednosti, ale aj poskytovanie kvalitných, sofistikovaných a profesionálnych služieb spojených s výkonom činnosti spoločnosti.
- Spoločnosť chce dodržiavať tento etický kódex s cieľom vytvárania predpokladov pre vytváranie a chránenia dobrého spoločnosti a jej zamestnancov z titulu záujmu o úspešné realizovanie obchodov spoločnosti.
- Spoločnosť zároveň vyhlasuje, že stotožnenie sa s týmto etickým kódexom a jeho uplatňovanie v praxi, je jednou zo základných podmienok pre možnosť spolupráce so spoločnosťou, ktorej jednotlivé myšlienky etického kódexu sú rozdelené do nasledujúcich kapitol.
- Tento etický kódex výlučne zakazuje a odsudzuje akékoľovek pokusy o podvod pri sposkytovaní služieb spoločnosti alebo pri spolupráci so spoločnosťou.
- Spoločnosť svojich klientov a obchodných partnerov úmyselne nezavádza nepravdivými alebo úmyselne skorigovanými údajmi či polopravdami.
- Spoločnosť vždy upozorňuje na možné potenciálne riziká a dôsledky prípadných rozhodnutí.
- Spoločnosť vždy informuje o všetkých náležitých informáciach, ktoré sú podstatné pre realizovanie obchodu, berúc do úvahy dostupné spôsoby získavania a disponovania s údajmi o klientoch, obchodných partneroch a nehnuteľnostiach, v prípade nezrovnalostí tieto konzultujeme s dotknutými osobami a spoločnosťami v snahe zjednť nápravu.
- Spoločnosť odmiena korupciu, klientelizmus, neetický lobing ako aj ostatné „prehrešky“ spoločnosti, ktoré by mohli mať dopad na dobreé meno spoločnosti.
- Spoločnosť, vrátane jej zamestnancov, sa riadi, vo vzťahu ku klientom, obchodným partnerom a iným inštitúciám, vystupujúcich pri realizovaní jednotlivých obchodných prípadov výlučne riadiac sa zásadou nezávislosti a objektivity, majúc na mysli fakt, že vzťah spoločnosti – realitnej kancelárie a jej klientov alebo obchodných partnerov je založený predovšetkým na dôvere, korektnosti a profesionálnom prístupe s ohľadom na dodržiavanie časovo neobmedzenej mlčanlivosti týkajúcej sa obsahu, spôsobu a podmienok realizovania jednotlivých obchodných prípadov.
- Spoločnosť realizuje na pravidelnej báze školenia týkajúce sa spôsobov oslovovania, komunikácie ako aj samotného výkonu činnosti spoločnosti.
- Snahou spoločnosti je tiež informovať a byť informovaný o príslušných zákonoch, navrhovaných legislatívnych úpravách a vládnych uzneseniach či iných faktoch a informáciách, ktoré vplývajú čo predmetov činnosti spoločnosti.
- V záujme každého zamestnanca spoločnosti je taktiež aktívne sa podieľať na samoštúdiu a teda neustálom profesnom raste v oblasti finančníctva, bankovníctva, stavebníctva a nehnuteľností, berúc do úvahy, že pri výkone činnosti spoločnosti môžu byť použité iba také prostriedky, ktoré pripúšťajú zákonné úpravy a nepriečia sa dobrým mravom.
- Spoločnosť dbá nie len o vzdelanostnú oblasť, ale tiež o vizuálnu. Spoločnosť nepodmieňuje vystupovanie zástupcov a zamestnancov spoloočnosti žiadnou rovnošatou, alebo oblečením s logom alebo emplemom spoločnosti. Spoločnosť však dbá na celkové vystupovanie, majúc na mysli primeranú úpravu zovňajšku, adekvátnu vážnosť, nekonfrontačné a príjemné vystupovanie. Spoločnosť nevylučuje a neobmedzuje nosenie riflových nohavíc, tričiek, alebo krátkych nohavíc.
- Spoločnosť však razantne odmieta poskytovanie svojich služieb pod vplyvom alkoholických alebo iných omamných či psychotropných látok.
- Spoločnosť poskytuje svoje služby výlučne s ohľadom na predmety činnosti uvedené obchodnom registri.
- Spoločnosť neposkytuje služby, ktorých poskytnutie by bolo v rozpore s predmetnom činností vzťahujúcich sa k spoločnosti uvedených v obchodnom registri.
- Spoločnosť pri poskytovaní svojich služieb spolupracuje aj s inými subjektmi, ktoré môžu mať v obchodnom registri uvedené aj iné predmety činnosti.
- Spoločnosť úmyselne nezatajuje informácie, ktoré by mohli mať súvis s konkrétnym oibchodným prípadom. Klienti a obchodní partneri, ktorých sa obchodný prípad týka, sú zo strany spoločnosti, priebežne informovaní o vývoji v jednotlivých oblastiach, oznamujú sa im všetky podstatné zmeny a obsah odosielaných a prijímaných informácií v súvislosti s realizovaných obchodným prípadom.
- Spoločnosť dbá na to, aby dokumenty zverené dočasne k použitiu sa starostlivo uschovávajú, aby nedošlo k poškodeniu, odcudzeniu, alebo strate zverených dokumentov, taktiež sa starostlivo uchovávajú dokumenty, ktoré obsahujú osobné údaje a iné údaje, prostredníctvom ktorých by mohlo dôjsť k ich následnému zneužitiu, v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení aktuálne platných predpisov.
- Spoločnosť sa samozrejme stotožňuje s definíciou jej činnosti podľa § 2 Obchodného zákonníka ako: Sústavná činnosť uskutočňovaná samostatne podnikateľom vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť s cieľom dosiahnuť zisk.
- Spoločnosť však podniká nie len s cieľom zisku ale aj s cieľom podnikového rastu a budovania dobrého mena. Ináč povedané, podnik je samostatná ekonomická organizácia, ktorej účelom je uspokojovanie záujmov a potrieb vlastníkov a zákazníkov.
- Spoločnosť zdôrazňuje aj sociálny a ekologický rozmer podnikateľskej činnosti tým, že ciele podniku sa rozširujú o uspokojovanie záujmov zamestnancov a verejnosti a o zodpovednosť voči životnému prostrediu.
- Spoločnosť však za každých okolností odmieta dosahovanie zisku prostredníctvom úmyselného podvodu, klamstva, korigovania, zatajovania alebo zahmlievania informácii. Charakter, dobré meno ako aj najprospešnejšie zastávanie záujmov v prospech svojho klienta, stavia spoločnosť na prvé miesto.
- Spoločnosť tiež odmieta úmyselné poškodenie klientovi alebo spoločnosti, ktorej poskytuje svoje služby, majúc na myslie nie len finančné ale aj duševné či psychické poškodenie klientovi (napr. pripravenie o strechy nad hlavou, pripravenie o finančné prostriedky, spôsobenie finančej škody atď.)
- Spoločnosť vyhlasuje, že sa pri poskytovaní svojich služieb, v záujme efektivity alebo rozšírenia portfólia, nebráni vytoreniu referenčnej spolupráci s inými subjektmi s obdobným alebo odlišným pracovným zameraním.
- Spoločnosť však takúto spoluprácu podmieňuje stotožnením sa s týmto etickým kódexom, predovšetkým s absolútnym odmietaním vykonávania úmyselných podvodov (finančných, materiálnych, duševných, psychologických) pri vykonávaní individuálnej alebo spoločnej obchodnej činnosti, akceptujúc záujem dosiahnutia zisku, nie však v rozpore s týmto etickým kódexom a legislatívou Slovenskej republiky.
- Spoločnosť vyžaduje vznik akejkoľvek spolupráce s inými subjektmi uzatvorením príslušnej zmluvy v papierovej forme, ktorej obsahom bude presná špecifikácia predmetu referenčnej činnosti. Akúkoľvek spoluprácu spoločnosti písomne uzatvára výlučne štatutárny orgán spoločnosti.
- Spoločnosť si vyhradzuje právo dištancovať sa v celom rozsahu za vystupovanie a správanie sa partnerskej spoločnosti na trhu pred termínom vzniku vzájomnej spolupráce. Spoločnosť rovnako nezodpovedá za personálny prejav partnerskej spoločnosti vo vzťahu k jej vlastným klientom.
- Spoločnosť si vyhradzuje právo odmietnuť alebo vypovedať (ukončiť) spoluprácu s klientmi alebo subjektmi, kde je možné predpokladať, že by mohlo dôjsť k porušeniu jednotlivých ustanovení tohto etického kódexu alebo legislatívy slovenskej republiky.
- V prípade vzniku akéhokoľvek sporu alebo nespokojnosti, za spoločnosť takúto situáciu rieši výlučne štatutárny orgán – konateľ.
- Spory spoločnosti sú primárne riešené s ohľadom na tento etický kódex a legislatívu Slovenskej republiky.
- Spoločnosť má tiež vypracovaný reklamačný poriadok, ktorý popisuje spôsob podávania a vybavovania reklamácií.
- Dodržiavanie tohto etického kódexu vníma spoločnosť ako prejav osobnej alebo firemnej profesionálnej cti, nakoľko podľa vzťahu k práci do značnej miery možno odhadovať a usudzovať na mravný status človeka, jeho celkové mravné schopnosti a vlastnosti.
- Vytvorením, prijatím a zavedením etického kódexu žiadna spoločnosť nezíska záruku, že sa jej členovia, zamestnanci alebo sparing partneri budú automaticky správať eticky. Dôležité však je, že vďaka kódexu si budú morálne požiadavky a pravidlá plne uvedomovať a môže im pomôcť pri rozhodovaní sa v prípade neistoty ohľadom svojho konania.
Ing. Stanislav Haviar
Zásady na ochranu osobných údajov
Zásady na ochranu osobných údajov spoločnosti ADMS s.r.o.
V našej spoločnosti sa pri spracovávaní Vašich osobných údajov dôsledne riadime najnovšou legislatívou, ktorá
upravuje ochranu osobných údajov.
ADMS, s.r.o. so sídlom Zámocká 67/5, 01003 Žilina-Budatín, IČO: 36 379 093, je jediným prevádzkovateľom, ktorý
Vaše osobné údaje zhromažďuje a používa pri výkone svojej činnosti. Ak máte akékoľvek otázky alebo dotazy
týkajúce sa môžete nás kontaktovať:
- e-mailom na adresu: data@adms.sk,
- alebo na tel. čísle: +421 903 924 053.
S kým zdieľame Vaše osobné údaje?
Vaše osobné údaje nepredávame marketingovým spoločnostiam, resp. tretím stranám. Vaše kontaktné informácie zdieľame s tretími stranami, len v tom prípade, keď sa domnievame, že je to vo Vašom obchodnom záujme.
Ako chránime Vaše osobné údaje?
Naša spoločnosť využíva služby tretích strán, ktorí konajú v našom mene. Patria sem aj poskytovatelia
informačných systémov, ktorí uchovávajú naše dáta a zabezpečujú ich bezpečnosť.
Sprostredkovatelia dát:
Google LLC, 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, United States
backOFFICE.Sk s.r.o., Bosákova 7, Bratislava 851 04, IČO: 35 876 484
Naša spoločnosť dbá na bezpečnosť Vašich osobných údajov, preto sme zaviedli opatrenia na ochranu neoprávnenému prístupu iných osôb.
Ako dlho uchovávame Vaše osobné údaje?
V závislosti od typu služby, ktorú Vám poskytujeme, závisí aj doba uchovávania osobných údajov. Naša spoločnosť má zmluvné, resp. zákonné povinnosti uchovávať Vaše osobné údaje počas obdobia až 10 rokov v prípade, že je to nevyhnutné na preukázanie akýchkoľvek právnych náležitostí.
Vaše práva vyplývajúce zo Zákona a Nariadenia
Podľa Zákona a Nariadenia na ochranu osobných údajov máte právo chrániť a spravovať Vaše osobné údaje. Práva vyplývajúce z Nariadenia:
- Právo na zobrazenie všetkých osobných údajov, ktoré uchovávame a ako s nimi nakladáme
- Právo na ukončenie kontaktovania dotknutej osoby zo strany našej spoločnosti
- Právo na opravu nesprávnych osobných údajov dotknutej osoby
- Právo na vymazanie osobných údajov
- Právo na obmedzenie prístupu osobných údajov na určité účely
- Právo na zmenu osobných údajov, s ktorými nakladá naša spoločnosť, resp. tretie strany
Reklamačný poriadok
spoločnosti:
ADMS, s.r.o., Obchodný register Okresného súdu Žilina, oddiel Sro, vl. č. 11035/L, IČO: 36 379 093, DIČ: 2021369460, IČ DPH: SK2021369460, podľa §4, sídlo: Zámocká 67/5, 010 03 Žilina, Slovenská republika. Štatutárny orgán (konatelia): Ing. Stanislav Haviar (v ďalšom texte tiež len „spoločnosť“).
-
Spoločnosťou sa rozumie právnická osoba, podnikajúca na území Slovenskej republiky, zapísaná v: ADMS, s.r.o., Obchodný register Okresného súdu Žilina, oddiel Sro, vl. č. 11035/L, IČO: 36 379 093, DIČ: 2021369460, IČ DPH: SK2021369460, podľa §4, sídlo: Zámocká 67/5, 010 03 Žilina, Slovenská republika. Štatutárny orgán (konatelia): Ing. Stanislav Haviar, Michal haviar - na základe predmetu činnosti:
- sprostredkovanie predaja, prenájmu a kúpy nehnuteľností (realitná činnosť)
- Klientom sa rozumie akákoľvek fyzická či právnická osoba, ktorej spoločnosť poskytuje svoje služby na základe vyššie uvedeného predmetu činnosti.
-
Ak klient usúdi, že služby poskytované príslušnou spoločnosťou sú nevyhovujúce alebo bude mať k vykonávaniu obchodného prípadu iné výhrady, je oprávnený uplatniť výhradu / výhrady (ďalej len „reklamácia/reklamácie“):
- poštou na adresu: Zámocká 67/5, 010 03 Žilina Žilina, Slovenská republika
- elektronicky na adrese: adms@adms.sk
- telefonicky na čísle +421903711 394. Spoločnosť a klient sa v prípade telefonického kontaktu dojednajú na ďalšom postupe ohľadne podania a spísania reklamácie, postupu pri jej riešení atď.
- Spoločnosť spíše s klientom o každej reklamácii, ktorá je u nej uplatnená, reklamačný protokol v papierovej forme. Rovnopis alebo kópiu reklamačného poriadku si ponecháva aj klient podávajúci reklamáciu.
- Klient je povinný uplatniť reklamáciu písomne s vlastnoručným podpisom a je povinný ju spísať určito, zrozumiteľne, správne a presne uviesť reklamované skutočnosti, ktoré namieta a svoje tvrdenia aj vierohodným spôsobom dokázať - preukázať, najmä predložením právne relevantných dokladov, ktoré je povinný obstarať na svoje vlastné náklady. Klient je ďalej v tejto reklamácii povinný uviesť aj práva, ktoré týmto spôsobom voči spoločnosti uplatňuje a ktoré nie je oprávnený neskôr meniť bez súhlasu spoločnosti.
- Spoločnosť klientovi podávajúcemu reklamáciu, potvrdí prijatie reklamácie.
- Spoločnosť preskúma opodstatnenosť reklamácie a uzná ju ako oprávnenú, alebo neoprávnenú.
- Klient je povinný spoločnosti poskytnúť všetku súčinnosť potrebnú na objasnenie reklamovanej skutočnosti.
- Vybavenie reklamácie sa uskutoční ihneď, prípadne v odôvodnených prípadoch do 3 dní. Ak to nie je možné, najmä ak sa vyžaduje zložité zhodnotenie stavu reklamovanej služby, klient je o vybavení reklamácie upovedomený najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
- Pokiaľ spoločnosť uzná reklamáciu za oprávnenú, poskytne klientovi náhradu vo forme zľavy na reklamovanú službu alebo iné plnenie.
- Neuznané reklamácie oprávňujú klienta na podanie žiadosti o opätovné preskúmanie oprávnenosti reklamácie do rúk konateľa spoločnosti, ktorý reklamáciu znovu posúdi a svoje rozhodnutie oznámi klientovi.
- Na základe zistení učinených z reklamačných protokolov vyvodzuje spoločnosť dôsledky, stanovuje metódy, návody a dáva pokyny, aby bolo možné predchádzať vzniku prípadných ďalších reklamácií.
- Ostatné právne vzťahy medzi spoločnosťou a klientom výslovne neupravené týmto Reklamačným poriadkom, sa budú riadiť príslušnými ustanoveniami jednotlivých zmlúv uzavretými medzi spoločnosťou a klientom, príslušnými ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov platných na území SR, a to v tomto poradí.
- Spoločnosť je oprávnená z dôvodu zmien vo svojej obchodnej politike alebo zmien právnych predpisov na území SR, alebo na základe vývoja právneho alebo podnikateľského prostredia, alebo v záujme bezpečného fungovania informačného systému, alebo minimalizácie rizika, tento Reklamačný poriadok kedykoľvek meniť, alebo dopĺňať.
- Spoločnosť určí zverejnením alebo vo svojich prevádzkach alebo na svojej internetovej stránke aktuálne znenie Reklamačného poriadku. Za vady služieb nemožno považovať čerpanie služieb menšieho rozsahu spôsobené samotnými okolnosťami vyššej moci – napr. povodeň, snehová kalamita, víchrica, krupobitie, poškodenie bleskom, vrátane prerušenia dodávok elektrickej energie alebo vody.
- Spoločnosť spracováva osobné údaje v zmysle zák. č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení zákona č. 84/2014 Z.z. (úplné znenie zákona zo dňa 30.05.2014 je uvedené v Zbierke zákonov pod číslom 136/2014 Z.z.).
- Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť 26.04.2017
Alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov:
Dňom 1. februára 2016 nadobúda účinnosť zákon č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Cieľom tohto zákona je vytvorenie novej možnosti pre spotrebiteľov riešiť svoj spor s predávajúcim rýchlo, efektívne, menej formálne a predovšetkým bezplatne, resp. len s minimálnymi nákladmi. Ide o dosiahnutie zmierlivého riešenia, resp. dohody medzi spotrebiteľom a predávajúcim o vyriešení sporu, ktorá sa po súhlase oboch strán s jej znením stáva záväzným právnym podkladom.
Orgánom alternatívneho riešenia sporov zo zákona sú Úrad pre reguláciu sieťových odvetí, Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb a Slovenská obchodná inšpekcia. Slovenská obchodná inšpekcia je navyše v postavení tzv. reziduálneho subjektu, čo znamená, že bude oprávnená riešiť aj také spory, pri ktorých nie je určená kompetencia iných orgánov, okrem sporov vyplývajúcich zo zmlúv o poskytovaní finančných služieb.
https://www.soi.sk/sk/Alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi
Reklamačný formulár spoločnosti ADMS, s. r. o.
Reklamačný formulár je dostupný v sídle spoločnosti alebo v online verzii tu.
Boj proti praniu špinavých peňazí
Vážení klienti,
touto cestou Vás chceme informovať o tom, že naša spoločnosť si riadne plní povinnosti vyplývajúce zo zákona
č. 297/2008 Z.z. o ochrane pred legalizáciou príjmov z trestnej činnosti a o ochrane pred financovaním
terorizmu v znení neskorších predpisov.
Týmto chceme zároveň informovať, že naša spoločnosť má vypracovaný Program vlastnej činnosti zameranej proti legalizácii príjmov z trestnej činnosti a financovaniu terorizmu. Ide o interný predpis, ktorý konkretizuje jednotlivé všeobecne formulované ustanovenia zákona a špecifikuje, ako sa v danom podnikateľskom subjekte budú plniť jednotlivé úlohy vyplývajúce zo zákona č. 297/2008, kto bude za ich plnenie zodpovedný, ako bude prebiehať vzdelávanie zamestnancov a ako konkrétne sa budú posudzovať neobvyklé obchodné operácie.